Poniżej znajduje się dedykowany formularz reklamacyjny, który pozwoli Państwu w szybki sposób dokonać zgłoszenia reklamacji lub zwrotu. Prosimy o wypełnienie wszystkich danych w formularzu najbardziej dokładnie jak to możliwe. Dodatkowo przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na każde z nich. Mamy nadzieję że zaoszczędzą Państwu cennego czasu i dostarczą odpowiedzi na nurtujące pytania.
Najczęściej zadawane pytania:
Reklamację / zwrot należy zgłosić za pośrednictwem formularza dostępnego powyżej.
Wszystkie reklamacyjne są realizowane do 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
Zakupione meble można zwrócić w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku zwrotu kupujący ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe podczas transportu a kwota zwrotu jest pomniejszana o wartość uszkodzonych elementów.
Zwrot kosztów następuje od razu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji lub zwrotu. Zwrot lub reklamacja jest realizowany do 14 dni roboczych od daty dotarcia do nas paczki.
Tak, jeżeli zamówienie jeszcze nie wyjechało z naszego magazynu to rezygnacja z zamówienia jest bezpłatna. Natomiast jeżeli paczka opuściła już nasz magazyn wciąż możliwy jest zwrot w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia którego koszt pokrywa kupujący.
Zwrot mebli bez podania przyczyny jest realizowany na koszt kupującego. W przypadku błędu podczas pakowania elementów lub uszkodzeń firma pokrywa koszt transportu uszkodzonych elementów do klienta.